Benda prezentuje dwa silniki V4 o zróżnicowanej pojemności i mocy. Obydwa to chińskie produkcje, docelowo mają być montowane w motocyklach na rynek europejski.
Czy to możliwe? Czy producenci ze starego kontynentu mają się czego obawiać? W końcu chińskie produkcje mogą być bardziej przystępne cenowo.
Producent o nazwie Benda zaprezentował dwa autorskie silniki V4, te potencjalnie mogą stać się popularne na rynku europejskim, gdy chiński wytwórca umieści je w swoich motocyklach. Według wstępnych informacji jednoślady te mają się ukazać już w przyszłym roku. Poniżej specyfikacja dwóch nowinek marki Benda:
Pierwszy silnik ma imponującą pojemność 1198 cm³, generuje maksymalną moc wynoszącą aż 153 konie mechaniczne. Maksymalny moment obrotowy tej jednostki napędowej wynosi 121Nm. Takich parametrów nie powstydziłby się żaden europejski producent, chociaż Włosi potrafią z silników V4 wykręcać moc powyżej 200 koni mechanicznych.
Drugi silnik V4 ma pojemność 496 cm³ i maksymalna moc 57 koni mechanicznych przy 10 tys. obr./min. Ten egzemplarz prezentuje się bardzo ciekawie, może stać się jednym z popularniejszych, jeśli pozostałe elementy jednośladu będą wysokiej jakości.
Zdjęcie główne: